Home
Bekijk video
Doe mee
Contact
Winnaars
Planning
Blijf op de hoogte
Partners

Sponsoren

Partners

Qrf

Qrf

Qrf City Retail is een Belgische openbare gereglementeerde vastgoedvennootschap (GVV of BE-REIT) die gespecialiseerd is in de niche van winkelvastgoed in België en Nederland. Meer bepaald is de vennootschap actief in de verwerving, herontwikkeling en verhuur van winkelvastgoed met een focus op City Retail gelegen in de zogenaamde Golden Mile, de straten in de binnenstad die dominant zijn in hun verzorgingsgebied. Daarbij kiest Qrf City Retail voor steden met een verzorgingsgebied van minimum 50.000 consumenten en specifiek voor straten met een hoog passantenaantal. Op 31 maart 2017 bestaat de portefeuille uit 42 winkelsites met een totale Reële Waarde van 253 MEUR. Op 2 mei 2017 heeft Qrf de aankoop aangekondigd van verschillende panden gelegen te Nederland. Na deze transacties zal de Reële Waarde van de portefeuille toenemen tot ongeveer 280 MEUR.
Qrf City Retail is sinds december 2013 genoteerd op Euronext Brussel (QRF:BB). Op 31 maart 2017 bedraagt de marktkapitalisatie 128 MEUR.

Q&A

Q&A

Sinds de oprichting in 2003 is Q&A uitgegroeid tot een leidende retailpartner voor kennis, onderzoek, advies en opleiding. Onze kwalitatief hoogstaande onderzoeken leiden tot essentiële inzichten en adviezen die toepasbaar zijn op alle niveaus binnen een organisatie. Dit helpt onze klanten om iedere dag weer beter te presteren. Daarnaast draagt Q&A bij aan de kennisvergroting in de retailsector door middel van trainingen, masterclasses, presentaties en workshops. Heeft u een vraag? Wij hebben de oplossing.

Roularta

Roularta Local Media

Als nationale reclameregie van de belangrijkste regionale media in Vlaanderen staat Roularta Local Media garant voor snel en efficiënt maatwerk.

De Streekkrant (De Weekkrant in Limburg) bereikt wekelijks bijna 2,9 miljoen Vlaamse gezinnen. De ideale drager dus voor campagnes van grote, nationale retailers die de totaliteit van de bevolking willen bereiken.

De gratis krant De Zondag komt elke week via een netwerk van bakkers op de ontbijttafel van ruim 800.000 gezinnen terecht. Op een uniek moment en voor een bijzonder interessant en selectief publiek serveert De Zondag een brok actualiteit, persvers sportnieuws, info uit de regio en een pak amusement.

Tien keer per jaar wordt Steps City Magazine bedeeld, eveneens via de bakkers en een exclusief displaynetwerk. De redactie brengt een mix van lifestyle en entertainment. Op groot formaat en glossy papier komen klassevolle advertenties helemaal tot hun recht.

Als provinciekrant covert De Krant Van West-Vlaanderen elke week de meest dynamische provincie van het land. Ideaal voor erg gerichte campagnes ter ondersteuning van de West-Vlaamse vestigingen.

Niet alleen via onze printtitels, maar ook digitaal ontzorgen we de klant, en dat met onze onlineformules onder de Digilocal-vlag: websites, e-mailmarketing, Facebook-advertising, Google Adwords&Display, Proxistore&Proxiletter.

Met performante marketinginstrumenten kunnen we creatieve formules en dealercampagnes uitwerken, op maat van de Beste Winkelketens van Vlaanderen.

Contact: Roularta Local Media, Z.1. Researchpark 120, 1731 Zellik. Tel. + 32 2 467 56 11, info@roulartalocalmedia.be.

Itab

ITAB

ITAB ontwikkelt, produceert en installeert winkelinrichting concepten en producten voor winkelketens in food en non-food segmenten, in binnen en buitenland. ITAB ontzorgt retailers volledig op het gebied van winkelinrichting. Van het bedenken en ontwerpen van inspirerende en efficiënte winkelconcepten tot de volledige productie en implementatie ervan. Ons full-service aanbod bestaat uit design- en engineering services, standaard en maatwerk interieur, innoverende oplossingen voor kassagebieden en professionele verlichting systemen. Lees meer over ons op www.itab.com. Retail is topsport en dat mag beloond worden. ITAB steunt het “Retailer of the year” initiatief daarom van harte.

AddRetail

AddRetail

AddRetail is het eerste omnichannel communicatie agentschap dat de noden van de retailer (B2C of B2B) ten volle begrijpt en tegemoetkomt. Voor retailers zijn twee zaken cruciaal : gedreven opvolging en geïnspireerde campagnes. AddRetail legt daar dan ook de focus. Enerzijds is er een nauwe samenwerking met de klant, en dat steeds met respect voor timing en budget. Anderzijds is het belangrijk om creatief sterke omnichannel campagnes en strategieën te ontwikkelen.

AddRetail heeft heel wat retail expertise en experts in huis, maar investeert daarnaast ook voortdurend in de nodige innovatie om geslaagde 360° campagnes uit te bouwen. Die combinatie laat klanten toe zich te onderscheiden van andere retailers.

Maak kennis met AddRetail, het eerste 100% retailgerichte agentschap in België !

www.addretail.com

Trends-Tendances

Trends

Trends is al meer dan drie decennia lang het leidende financieel-economische nieuwsmagazine in Vlaanderen. Trends brengt spraakmakende analyses over de economische actualiteit en helpt zijn lezers opportuniteiten te vinden om hun carrière of bedrijf maximal uit te bouwen. Trends journalisten zijn da nook gekend voor hun objectieve en relevante aanpak. Trends bewijst dat verslaggeving over economie en financiën absoluut niet saai hoeft te zijn en dat economie het dagelijkse leven van elke Belg beïnvloedt.

Q&A Panel

Q&A Panel - Partner

Het Q&A Panel is het onafhankelijke consumentenpanel van Q&A en heeft in Nederland ruim 145.000 panelleden. Het panel is opgebouwd uit leden die geïnteresseerd zijn in (online) winkelen, waardoor het een uniek instrument is om representatieve uitspraken te doen over tal van onderwerpen met betrekking tot (online) winkelen. Q&A beschikt over een grote hoeveelheid gegevens van deze panelleden, zoals socio-demografische kenmerken, interessegebieden en mediagebruik. Q&A beheert consumentenpanels in Nederland, België, Duitsland, Spanje en Italië. Overige landen zijn opvraagbaar.